Reklamation

Amha

Trådstartare
Om en reklamation resulterar i hävt köp, när ska man få tillbaka pengarna då? Kan det bli att man lämnar iväg varan och får pengarna vid senare tillfälle? Eller ska man trycka på att få pengarna tillbaka direkt?

Handlar det om internetköp? I så fall är det väl i regel 14 dagar säljaren har på sig att betala tillbaka, från det att de mottagit varan. Osäker på om det är samma eller annorlunda vid återlämning av vara direkt i butik.

Handlar det om internetköp? I så fall är det väl i regel 14 dagar säljaren har på sig att betala tillbaka, från det att de mottagit varan. Osäker på om det är samma eller annorlunda vid återlämning av vara direkt i butik.
Det är en återlämning.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 848
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 987
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar