reining på globen..

W

westernway

Vann biljetter på tumbleweed. :rofl: Så ja ska dit på fredag!! Någon annan som ska dit?? :bump:
:banana: :banana: :banana:

Sv: reining på globen..

tack! =)
Haha har haft någon form av tur helg.. spelade på v75 och fick 7rätt och sen så skickade ja ett mail till tumbleweed och deras internet tävling bara på kul. och så vinner ja biljetter!!! haha

Sv: reining på globen..

Grattis! :bump:

Jag skulle ha åkt ( på fredag )med min mamma och några av våra inackorderingar; men då det blir så jobbigt med hästarna, dem ska in i tid osv osv så bestämde jag mig för att vara hemma i år och ta hand om dem istället :]

Vet inte ens när westernridningen är ? Vilken tid är den ?

Liknande trådar

Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Fälttävlan Någon mer som ska dit? :love: Har nyss köpt biljett till terrängen på lördagen. :bump: Min kompis och jag har haft en Roma-weekend...
Svar
0
· Visningar
1 563
Senast: sorbifolia
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 248
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 165
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30