BernT

Trådstartare
Såna som Svante hade i Göteborg, är de bra?
Jag är sämst på att ha lagom korta tyglar.
Antingen tappar jag dem eller så blir de längre och längre utan att jag märker något.
Inte så bra ;)
De var ganska dyra (nästan 600 i ''min'' affär) så jag vill ju veta att det funkar innan jag köper.

Sv: Reinbows

Jag skulle oxå behöva sånna :angel: Mina tyglar blir 1 dm längre för varje hinder jag hoppar :rofl: Fasst dom är ju så förbannat dyra på jag hade inte haft råd att köpa dom. Och sen är jag ju inte säker på om dom går att tävla med på en lokal ponnyhoppning :confused:

Sv: Reinbows

47365.jpg

Bild ifrån hippson.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
734
Senast: Raderad medlem 142658
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 045
Senast: snöflingor
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar