Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Vill du dra stackarn i fördärvet?
Se hur det går för wrangler! :cool:

Appropå engelskan. Shot it baby, så ska vi nog klura ut några fina översättningar.

*tittar på wrangler*

Tycks klara sig fint-fint. Men ser ensam ut, behöver nog hjälp att dricka ur den där karaffen. Ska bara hämta en sil först så jag kan få bort algerna.

Bry dej inte om det du! Jag tar hand om wrangler! :love:

Hello,
My name is Zenith. I like to drink rain water. It kind of gets me high. I don't have much experience of drinking rain water, but my three
(and only) friends mizz, Dalsland and the wrangler wrangler do it a lot and i'll always have them to back me up in case of trouble.
You can find their CV at bukefalos.com (great site by the way)

I'm very responsable and I'm used to take care of my drinking camarades. Both wrangler and Dalsland have given me very high scores on my tests.

I'm applying this job because I feel my qualifications as a rain drinker could be very useful.

Yours sincerely,

Zenith
Bukevägen 5
Bukefalos.com

:bow: Mkt bra och korrekt. Vad hade du eg problem med, tycker det är fulländat ju?

Nu har wrangler somnat med karaffen i näven igen.
*HO HO*
Ska försöka väcka :D

Jag sa ju att vi skulle hjälpa till med att dricka ur den. *skyller på dig*

Dalsland skrev:
Stilla dej nu människa! Ta tag i ditt liv *för bövelen*
Det kan gå illa för dej (oss) om du inte reder upp ditt beroende.
*suck*

Kan inte! :p ...Kan inte sluta skratta heller!!! :rofl: :rofl:

Du är inne i ett farligt beroende. Behöver du hjälp?
*ställer upp med både det ena och det andra* ;)

Zenith skrev:
se bara på wrangler... :crazy:

Äsch, det är en miss i statistiken bara. Inget att bry sig om. Så kan det gå när silen inte är på (för mkt alger helt enkelt).

Zenith skrev:
Du tror inte regndrickandebiten stör dem? Jag menar, se bara på wrangler... :crazy:
Du snackar inte skit om wrangler nu va???????
*tar på mej boxhandskarna och försvarar*
:love: :)

Dalsland skrev:
Välkommen in i dimman och beroendet..... :D

Tycker frågan i ursprungsinlägget har övergått till: Vill vi utsätta våra djur för detta?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 293
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar