Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Man vet ju aldrig *blinkar förföriskt åt wranglers håll* :love:

Dalsland skrev:
Här dör ingen! :mad: Jag har gått kurs i första hjälpen och kirrar en och annan nödsituation!
:D
Ok, då var den biten säkrad då! Men jag ska nog gå och sova. Snart... :angel:
Vill ha vitalitetsuppdatering på wrangler det första imorrn bitti, innan jag släpper ut hästarna. :D

Ja, har man sett till att para två saker såhär så får man ta konsekvenserna! :angel:

Zenith skrev:
Vill ha vitalitetsuppdatering på wrangler det första imorrn bitti, innan jag släpper ut hästarna. :D

Virilitetsuppdatering? :angel:

Shit, måste oxå sova..... Zzzzzz:eek:

Jag ska kolla med wrangler om det är ok. Någon av oss kanske kan raportera om detta. :angel:

Zenith skrev:

Be om telenumret och ring. Du släpper väl ut tottarna sisådär vid fyra, halvfem, va?

Det finns plats för dej i denna tråden. Ingen fara!
Jag tror att internet är mer eller mindre oändligt! Klart vi alla får plats. Eller? :o

Dalsland skrev:
Det finns plats för dej i denna tråden. Ingen fara!
Jag tror att internet är mer eller mindre oändligt! Klart vi alla får plats. Eller? :o

*puh* blev orolig där ett tag när ni började prata bebisar.

Vadå urspårad tråd :cool: Jag ser inte att jag på något sätt varit delaktig till att tråden spårade ur........*letar i minnet*.....nope. Ingenting.
:angel:

Jag vill bara på det bestämdaste påstå att jag aldrig snackade om bäbisar.
Jag snackade bara om parade trådar........Andras fantasi gjorde resten :D

Nej absoluuut inte! :angel:
Tycker denna tråd är mkt informativ och faktaspäckad, har ju verkligen fått svar på min fråga dessutom! :D

Pannan och framtänderna mår bra också?
*orolig*
Vill ju inte varit delaktig till att du har testat en massa farliga saker och skadat dej. :cool:

wrangler skrev:
Nej absoluuut inte! :angel:
Tycker denna tråd är mkt informativ och faktaspäckad, har ju verkligen fått svar på min fråga dessutom! :D

Oh shit. Den hade jag glömt av. Sorry, var inte meningen att förstöra din tråd så. Ska genast rapportera till moderator

inte :D ;)

Puh! Så lättad. Trodde du skulle ge dej efter wrangler där ett tag!
*rädd och skakad*
:D

Dalsland skrev:
Pannan och framtänderna mår bra också?
*orolig*
Vill ju inte varit delaktig till att du har testat en massa farliga saker och skadat dej. :cool:

Ingen fara! Man är väl en wrangler :D

He he he................. Sch.............

Undra hur länge vi kan hålla oss gömda härinne?..... :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 293
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar