Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

...hm...med tanke på hur lång tid som gått sen du hojtade på Wrangler misstänker jag att hon slag i saken...och gett bort kopplongen...gratis:eek: ...*Schkålllll*!:cool:

Du var en trögväckt människa! :mad:
Här har jag gapat och hojtat halva kvällen.
Tappat rösten också! :smirk:

Mer Rv så jag blir på bättre humör! :D

Åh, skönt...ni är båda i farten nu:crazy: ...då kan jag med lugnt hjärta lägga mig i vattensängen och låta mig skvalpas bort genom natten...:love: :p :smirk: ...Godkväll, godkväll och på återhörande(???):crazy: :angel: :p

wrangler skrev:
Gå o lägga dig? men men...men.... :cry:
Jag vill oXÅ HA VATTENSÄNG!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:
Jag förstår...de är så bra att ha...OÄNDLIGT MYCKET VATTEN (av en särskild sort, U know):angel: ...Skaffa en du med:idea: :bump: :banana:

Men vad sjutton...:mad: ...jag skulle ju gå och lägga mig...:angel: ...men så glider man in på en tråd här och en där...och så tillbaka hit:idea: ...men, nu måste jag bara avsluta min närvaro här för ikväll...Natt natt:D

Klurig som vanligt! :idea:
Jag häpnas över din initsiativförmåga och vilja att bli ännu mer beroende av RV. :D

Stooooooooooop!
Du går ingenstans!:mad:

Sitt nu här och sup RV. Annars blir ju jag och wrangler klassade som patetiska helt ensamma.
Vi ska dra med dej ner i träsket! :D

Dalsland skrev:
Stooooooooooop!
Du går ingenstans!:mad:

Sitt nu här och sup RV. Annars blir ju jag och wrangler klassade som patetiska helt ensamma.
Vi ska dra med dej ner i träsket! :D
:o *generad*...ledsen, redan kört för min del...är redan neddragen...fast i vattensängen...Missunnade du mig detta:confused: :cry: ...Loooovar försöka hålla mig lite ikväll:crazy:

UPPSTRÄCKNING!!! :devil:

Jag ÄR här Jag SER er...:cool:

har bara lite diskutioner med uppkopplongen som är värre än vanligt... så ibland kan jag inte skriva, vilket leder till att jag blr nervös, får ångest, måste dricka RV, blir full, fullare, fullast o....

MEN JAG ÄR HÄR IALLAFALL! :angel:

Att du inte kan skriva kan ju annars bero på ett väl stort intag av Rv så att du ser 2-3 tangentbord och inte vet vilket du ska trycka på! :idea:

Skylla på kopplongen! :crazy:

wrangler skrev:
UPPSTRÄCKNING!!! :devil:

Jag ÄR här Jag SER er...:cool:

har bara lite diskutioner med uppkopplongen som är värre än vanligt... så ibland kan jag inte skriva, vilket leder till att jag blr nervös, får ångest, måste dricka RV, blir full, fullare, fullast o....

MEN JAG ÄR HÄR IALLAFALL! :angel:
Bugar vördnadsfull för den "allseende"...:bow: :bow: :bow:

Jag fixar inte det här längre! :(
Jag har försökt låta bli att kröka RV några dagar men nu går det inte längre!!!!
*korkar upp en pava RV*

Åh va gott! :banana: :bump: :banana:

:eek: RAAP:eek:

Det är bara att inse sanningen:
Du och jag är utom all bot och räddning.
Men jag tror det är fler som är en aning illa ute...... ;)
Vi får se om dom dyker upp igen *spanar omkring i tråden*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 480
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 289
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare