Regnkläder

Glimfeather

Trådstartare
Jag är redigt trött på att (nästan) alltid få in ett blött och lerigt monster när jag varit ute på promenad. jobbigt att dusha hunden 6 gånger om dagen lixom... hunden uppskattar det inte heller.

Då tänkte jag att man kanske skulle skaffa "gummistövlar" och regnkläder till vovven? har ni provat såna?

För/nackdelar? priser? min hund är medelstor (23 kg).

Sv: Regnkläder

Tacka vet jag riktiga vintern! Eftersom jag också har pälsmonster så kan jag förstå vad du går igenom...

Här har vi torr, vacker, vit snö som på sin höjd gör klumpar i pälsen. Men bättre vatten än lera säger jag bara. Flytta norrut vettja!

Sv: Regnkläder

Jag planerar faktiskt det :p bor på västkusten just nu, vi hade fin vet snö ett par dagar faktiskt... men den försvann ju... *suck*

Liknande trådar

Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 847
Senast: Tuggben
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 151
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 897
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 332
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka