Regnkappa/rock

okey, ja vad synd att dom inte gjorde det från början. Men nu använder jag täckkappan privat och får mkt beröm för den så nått gott kom det ur det hela iallafall :p

Ja, ångrar lite att jag köpte förra året, men den gamla kappan gav sig i dragkedjan då så det var inte så mycket att välja på. ;)

Tycker inte uhips regnkappa håller tätt, det regnar in i sömmar mm. Hur är hööks? Är ju många som har den.
Min från hööks var fantastisk tills den blev så skitig att jag tvättade den i maskin. Efter det läcker den som ett såll trots att jag flera gånger försökt återimpregnera den. :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 806
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 856
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka