Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja då! Ni dansar ju tillsammans!!Jag sitter ofta till häst då. Funkar det om vi gör några extra tjusiga slutor så dags? Bör jag sjunga samtidigt?
Absolut på! har du ett manus för hur man gör eller ska man skutta runt lite som man vill runt huset?Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara buke!
Jag föreslår kl 20.00 varje kväll.
Hur många är på?
-tanten
Då är det nog så att hästen röstar för att jag avstår!Ja då! Ni dansar ju tillsammans!!
Sång är nog valfritt?
Låt oss kalla det FridansAbsolut på! har du ett manus för hur man gör eller ska man skutta runt lite som man vill runt huset?
Var det inte nakendans i trädgården förra gången?Låt oss kalla det Fridans
Inga regler, huvudsaken att man dansar, på något sätt.
Sittdans går också finfint!
Jag sitter ofta till häst då. Funkar det om vi gör några extra tjusiga slutor så dags? Bör jag sjunga samtidigt?
Nae - så minns jag inte att det var?Var det inte nakendans i trädgården förra gången?
Jag skippar nog nakendelen, grannen sa att hon skulle kapa häcken idag och ta i en del...Var det inte nakendans i trädgården förra gången?
Man får dansa inomhus då?Nae - så minns jag inte att det var?
Det skulle ju uteslutit alla i lägenhet, och de i tätbebyggda villaområden.
Vi fixar regnpiruetter! /W och GDefinitivt med sång. Det kanske kan bli regnpiruetter då också