Regn/Vinter täcke med REJÄL svanslapp!?

Sv: Regn/Vinter täcke med REJÄL svanslapp!?

:eek: DU!

Var tvungen att spana in den där svanslappen igen och måste nu bara fråga...Är ditt täcke rosa/grått???

Om det är det.....Lider jag med min plånbok...:(:d

Nej, det är någon form av grönt och beige.
Perfekt färg för hästar som älskar att rulla då det inte syns så väl.
Men jag förstår att det kan se lite rosa ut i det ljuset + den dåliga kvalitén på bilden.

Om du är nyfiken så har jag lyckats köpa det på REA, 50% rabatt, och det var sista täcket som var kvar och lyckligtvis i vår storlek.
Det var en kompis som stod o studsade o skrek att jag var tvungen att köpa det för det skulle vara så bra täcken.:D
 

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att uppdatera täckesgarderoben lite. Men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för tjocklekar. Har sedan tidigare 1x 0gr...
Svar
13
· Visningar
1 697
Hästvård Har fram tills i våras haft min unghäst på lösdrift, då ej klippt. Men står nu i kallstall där hästarna har samma täcke både dag och...
2
Svar
22
· Visningar
4 283
Senast: mackan
·
Hundhälsa Ska raka min hund i helgen och vet då att hon lär behöva ett tjockt täcke till den värsta vintern. Har i nuläget en fleeceoverall (lite...
2
Svar
39
· Visningar
2 708
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 407
Senast: Hagstadius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp