"Regler" om sponsorschabrak vid tävling

P

Pyzen

Vad är det för regler angående sponsorschabrak vid tävling. Jag har länge funderat över det.
Jag vet att man ska ha speciella mått, men kan man rida "hur som helst" med det?
Jag fick nämnligen ett schabrak då vi täcknade en försäkring under FHS.
Jag undrar om jag kan ha det när jag ska tävla på fredag i Firmakeppni. Och om man kan ha det i mer officiella tävlingar.
Jag är ju inte direkt sponsrad av företaget.

Sv: "Regler" om sponsorschabrak vid tävling

Jag har inget svar på det men då kommer jag med ytterligare frågor.

Jag har en sponsor och jag undrar om man får ha deras företagsnamn på tillexempel på kavaj eller schabrak?

Ja, man får ha reklam på tävlingar i Sverige, utom Nm, Vm som arrangeras på svenska mark, om ryttaren bär reglementsenlig klädsel i övrigt står det i fipo.

Okej. Det låter ju bra!

Tack!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 379
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 974
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Jag vet att det finns biljoner med trådar angående detta men varför inte en till? :) Jag vet att det kräver tid, kunskap och en bra...
2
Svar
24
· Visningar
4 915
Senast: spinxx
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 213
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar