Registrering i Jordbruksverket

A

AWAKE

Jag fick ett brev från Jordbruksverket idag, med papper angående Emils registrering. Jag har nu lite frågor om vad de menar med vise versa, som jag hoppas ni smarta små filurer kanske har svaret på. ;)

- Vad menar dom med "teckning"? Vad ska jag skriva där?

- Vad menar dom med "färg"? Ska jag skriva "svart/vit" då bara?

- Det står att hans tidigare ägare ska skriva under också. Ska jag sända papperet till henne då, eller?

- Det står att man ska fylla i ras och på baksidan står alla raser med varsitt nummer utom "blandras". Ska jag skriva båda hans raser (nummer) eller ska jag skriva "blandras"?


Tusen tack för svar! :)
 
Sv: Registrering i Jordbruksverket

Lägger in lite bilder på honom så ni ser hans färg och teckning. :smirk:



 
Sv: Registrering i Jordbruksverket

*kl*
Du får ursäkta ot, men gud så himla söt!! :love: :love:
Honom vill man ju åka o hämta direkt! :d
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 220
Senast: Gumman123
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
28 482
Senast: Keb71
·
Ekonomi & Juridik Hej, liten fråga. Jag har hyrt ett stall där jag haft 2 månaders uppsägningstid med inackorderade, men sedan blivit uppsagd med...
2
Svar
33
· Visningar
5 466
Senast: ameo
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp