Regionaldressyrtävl i Karlstad i helgen???

mellan

Trådstartare
Undrar om någon vet vilken klubb i Karlstad som hade derssyrtävlingar i helgen som var eller kanske helgen före det (alltså midsommar eller före)?
Jag vet ett sto som var iväg och tävlade LA och MSVB och jag är så nyfiken på att hitta resultaten på nätet!
Hoppas att någon kan hjälpa mig!
Jag har varit inne på Karlstads ridklubb men inte hittat något. Det kanske finns fler klubbar?:confused:

Sv: Regionaldressyrtävl i Karlstad i helgen???

Kolla tävlingsterminen på ridsport.se eller värmlands ridsportsförbund :idea:

Sv: Regionaldressyrtävl i Karlstad i helgen???

Sunne hade den 7-8 juni, regional. Sen hade Björkliden en regional nu i helgen, den 22:e. Annars har det vart rätt dåligt med tävlingar här uppe!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 489
Senast: Bee
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.