Regga hunden i SKK

PIRU

Trådstartare
vrt hittar man adressen till SKK dit jag ska sända pappren för inregistrering av hund.

Tänkte det är kanske dax o regga Jääkäri i sverige nu.;)
Har letat efter adress på SKK hemsida men rörigare ställe får man leta efter.
 
Sv: Regga hunden i SKK

Skicka in stamtavlan till SKK tillsammans med registreringsansökan för importerad hund. Efter 1-2 veckor, så har han sitt svenska reg.nummer instämplat på stamtavlan och finns inlagd på hunddata.
 
Sv: Regga hunden i SKK

Tusen tack för hjälpen KickiH och Gnist nu är pappren insända så han slipper vara nån Norrbagge mer.
 
Sv: Regga hunden i SKK

Å, perfekt. Nu ska jag också ta mig i kragen och svenskregga min rottis. Tackar, tackar! :)
 
Sv: Regga hunden i SKK

Så där nu såg jag på SKK att Mr Jäkkäri är svensk medborgare

Tack för all hjälp!
 
Sv: Regga hunden i SKK

Vad heter han i stamtavlan då? Hur kan det komma sig att han inte vart reggad från början?
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 406
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 095
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 245
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp