Ida_79

Trådstartare
Hittar inte ett dug om detta foder!! Köpte en säck av detta foder igår då alla affärer var stängda.. Det är tysk text... Står inte hur mkt man ska ge eller nåt.. Någon som gett detta foder?

Sv: Red miles

Magdalena skrev:
Vaddå, byter du foder bara sådär?
Nee brukar inte göra de.. Men i stället för o köpa massa olika foder,krafft,korn,havre så tycker jag det kan va smidigare o köpa ett foder som innehåller allt som detta foder!! Desutom har jag en häst med kronisk bronkit o detta foder är 100 procent dammfritt.. Dom fick smaka förut o dom tyckte de va gott!!

Jag kan säga dig att det är ett jättebra foder1 Men vilket foder var det, det finns ju olika!

Tiggertjejen skrev:
Jag kan säga dig att det är ett jättebra foder1 Men vilket foder var det, det finns ju olika!

Har samma erfarenhet... skit bra!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 130
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 141
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 689
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar