Recepthjälp.

åke

Trådstartare
Undrar om det finns någon som har recept på Snickerskaka. Inte den med jordnötssmör utan den med krossade jordnötter i.
Vore mycket tacksam.
 
Sv: Recepthjälp.

Nu har jag inget nerskrivet (går säkert att googla) men jag har alltid gjort med både nötter och jordnötssmör. Blir väldigt gott! Inte alls lika sliskit som de med bara smör, men inte lika torrt som med bara nötter, ger extra stark jordnötssmak. Jag brukar ta saltade nötter för jag gillar när det är lite sälta som bryter igenom allt det söta. Mums!!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har fått ett par bitar fin hälleflundra. Men jag har aldrig lagat det och vore tacksam för tips på bra recept.
Svar
4
· Visningar
198
Senast: Mineur
·
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 795
Senast: starcraft
·
Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 141
Senast: Wille
·
Mat Jag har fått en rejäl omgång nyplockade kantareller av min granne och skulle gärna vilja göra kantarellsoppa på dem. Alla recept jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 923
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp