"Råttorna bodde i besticklådorna"

Sv: "Råttorna bodde i besticklådorna"

stackars stackars små liv:cry:

:cry: :mad: Nu är jag nästn säker på att männsikan är det minst intelligenta djuret :(

R8n skrev:
Varför ens göra så mot försvarslösa djur?

:cry: :cry: :mad:

Hemskt som fan, usch! somliga borde inte få ha djur.:cry:

Jag tror inte han visste vad han gjorde dock, han höll ju på med knark, och narkomaner brukar inte ha någon förmåga till att tänka eller veta vad dom gör.

Ja kanske det. Men varför ens skaffa djuren då? Han skulle säkert ha råttorna för att vara "tuff"

:mad:

"Nu kan lägenhetsägaren förbjudas att äga djur. Länsstyrelsen ska snart avgöra ärendet."

Vadå KAN??
SKA menar de väl? Finns det något att tveka på? Slappjävlar. :mad:

Kunde inte säga det bättre själv...

Fan, man skulle ha bott granne med honom eller nåt. Kanske hade man kunnat ta råttorna innan det var för sent då eller nåt...

Det är ju så himla tragiskt..... Varför skaffar endel djur? Och så sitter en annan här o grubblar va man ska ge för mat till harar? Fy tusan för sånna människor alltså. urk. Nu skulle man ha en spy smily.

Tragiskt och allt för vanligt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte om jag skulle lägga det under tråden om oseriös avel eller skapa en helt ny, men en uppfödare har fått sina djur stulna...
Svar
10
· Visningar
937
Övr. Katt Min hund har fått flyga iväg till Nangijala och jag dör mentalt av avsaknaden av pälsdjur här hemma :cry: Blir ingen ny hund av olika...
2
Svar
36
· Visningar
4 603
Senast: Lii
·
Övr. Djur Hur kan det vara lagligt okej att behandla djur och insekter som de gör i vissa tvprogram? :mad: Exempel: Silent Library. Stackars...
Svar
7
· Visningar
1 483
Senast: angelwings
·
Katthälsa Måste få skriva av mig :cry: Upptäckte idag att vår gamla hona som vi räddade i somras har fått en skada på ögat. Pga hennes ålder är...
Svar
16
· Visningar
2 022
Senast: Scorpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama