Råttor, råttor, råttor, var är dem?

R

rattalskare

Kan bara inte sluta tänka på råttor hela dagarna! Måste bara ha några för det är enda djuret jag tänker på... Men kan inte skaffa för jag har redan 2 kaniner 2 marsvin och en hamster + hund som alla sköter. Hur skulle ni "råttgalna" Överleva tills ni kan skaffa råttor?

Sv: Råttor, råttor, råttor, var är dem?

Glädja mig åt de djur jag redan har, samt engagera mig så mycket som det bara går i dessa.

Alternativt; hoppas på att de ska dö snart... :smirk: *skämt åsido*

Helt enkelt hålla ut och besöka så många råttutställningar som möjligt :p

Ynthe skrev:
Glädja mig åt de djur jag redan har, samt engagera mig så mycket som det bara går i dessa.

Alternativt; hoppas på att de ska dö snart... :smirk: *skämt åsido*

En av mina kompisar väntar ut en av sina kaniner eller om det var fåglar ( :angel: ) hon tycker han har levt för länge nu :smirk: :devil:

Bra alternativ men när man inte får åka på utställning är det svårt..

Modig_korn: Jovisst men den tanken kan jag ju bara inte släppa :devil:

Ynthe: Jo eller änuvärre sälja dem :cry:

Skaffa lite kontakter som har råttor ;) Finns folk med råttor i Gävle också serru :p

Jasså verkligen? :p

Oh yes :p

Vi är ju några som ska försöka få igång en aktivitetskommitée i gävledala också förresten ;)

Kul att det finns lite råttägare här omkring då.
Själv är jag från Storvik :bump:

Om ni lyckas och jag skaffar råttor ska jag självklart gå med :banana:

jo ja tycker de e gör svårt att klara de... ja FÅR inte ha råttor pga att ja bor på ett elevhem... men småsyrrorna tjatar på mina föräldrar o de värkar som att mamma snart kommer att ge med sej *hoppas* så om dom skaffar råttor igen så får ja iaf träffa dom varannan helg... men om vi inte skaffar råttor snart så måste ja iaf ståut i ett år men sen så ska ja nog flytta till en lägenhet så då får ja väll skaffa då... de e iaf så ja får tänka... hoppas att detta hjälper... puss

Tack och lov att det är flera än jag som saknar de små liven :bump:

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 875
Senast: Tualma
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 862
Senast: Scata
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 080
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV