råttkunniga tack!!

M

mörkros

Jag ska skriva ett arbete om råttor, men jag kan inte så himla mycket själv..
Vet någon nån bra sida om råttans beteende?

+ att jag måste ha fakta om råtthonornas "mammaroll", hur dom föder upp ungarna osv osv.

+ annan intressant fakta :)

TACK på förhand...

Sv: råttkunniga tack!!

Hu, det har jag inte ens lyckats knåpa ihop till min hemsida än. Det är så mycket ju :o

Menmen. Du kan ju höra på Svenska Råttsällskapets forum: http://www.r8.kanske.net/forum där håller både uppfödare och vanliga dödliga (:D) till så där lär du ju få massa bra svar också :)

Har du tillgång till boken "Den fantastiska sällskapsråttan" av Gerodean Elleby så står det en massa bra där i också, kan finnas på bibblan :)

Lite annat finns bla på min hemsida, se profilen. Sen på http://www.ratpower.webb.se finns massa länkar med bra fakta :)

Så lite så, alltid kul när det är råttarbeten på G :) Du har möjligtvis inte planer på att lägga upp det på en hemsida eller så sen? ;) Vore intressant att få läsa, kanske kan man få lära sig något nytt :)

hehee. det skulle ja aldrig våga :p .
men ja kan skicka det till dig sen så kan du rätta alla fel :D . ja har typ ingen koll... ;)

Fegis :D

Ja gärna, det vore vrålkul :) Bered dig på att jag är en sucker för att rätta stavfel bara. Jag har fått mycket gnäll för att jag är så noga med att rätta till minsta lilla :angel: Sådär, då är du varnad då! ;) :D

yeees haha. ja kan typ inte stava haha.
nä men de är väl mest faktan som måste rättas :p Ja vet ju inte om den faktan jag har tagit stämmer så bra...
jag har faktiskt tagit fakta från din sida :D

men du? får ja låna nån av dina fiina bilder till arbetet? :D ;)

Men ändå, bered dig på att stavning kommer med den också :D

Klart du får :) Har fler bilder här och här. Är det någon bild i fotoalbumet på hemsidan du vill använda så är det bara att hojta så kan jag lägga upp på ett bättre ställe om du vill det, där de ligger nu blir de så... gryniga :crazy:

(Och bara så du eller andra om fler kollar slipper undra, såret på förstasidan på photobucket är bumblefoot när den var värst, är numera bara rött och lite svullet)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 444
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 918
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 358
Senast: Enya
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 632
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sundsvall?
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur