Råttisar!

Matinee

Trådstartare
Nu har jag äntligen skaffat råttor igen! Vi har haft tidigare när jag bodde hemma, men nu har jag skaffat egna. Det blev två stycken töser, en på 7 veckor och en på 12 veckor och är halvsyskon, samma pappa.

Här är de!

13958656.jpg

13958658.jpg

Visa gärna bilder på era råttisar!

Sv: Råttisar!

Och honorna:
Daniella, aka "Krull"
krull-2.jpg

Sonic Fyrkant, aka "Sonic"
sonic-2.jpg

Mansikka, aka "Sickan"
sickan-2.jpg

Swanheart
swanheart-4.jpg

Mirva, aka "Gunnar"
gunnar-2.jpg

Lilja
lilja-3.jpg

Kinslayer, aka "Gun"
gun-2.jpg

Elsa
elsa-2.jpg

Nae, inte egentligen :D Går mer på antalet flockar än antalet individer, en flock på 6 är ju inte så brutalt mycket mer jobb än en flock på 3 liksom :)

Jag ska snart få råtta :banana: Yay! ska kolla idag om det finns i den färgen jag vill ha ^^ fast den vanliga färgen är ju jätte söt med ^^ :)

Jättesöta råttor :)
Här kommer mina grabbs..

Ulf a.k.a Uffe
13972165.jpg

Bengt-Olof a.k.a Benke
13917416.jpg

Thorleif a.k.a Leffe & Ture
13992278.jpg

Elof a.k.a Loffe
13384041.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 335
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 162
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix