Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis min sista uppdatering!!
Förskolan har pratat med rektorns chef. Nu har sonen rätt till sina 15 timmar och ska inte längre särbehandlas!!!
Så otroligt nöjd med mej själv och min envishet!! Han får sina nya timmar veckan efter lovet!!
Lite mer hade jag gärna ifrågasatt som i form av vissas bemötande av mej osv men när man vinner en fajt så får man bara backa undan och vara nöjd.
Grattis! De ska följa gällande regler och inte snickra ihop egna! Även om ni har mycket vänner med barn tycker jag inte 15 timmar är mycket. Helst inte när de är 5 år och/eller går sista året. Det är då de lärs att vara mer självständiga och klara sig mer själva som en förberedelse för förskoleklass. Speciellt sista terminen.
Förhoppningsvis min sista uppdatering!!
Förskolan har pratat med rektorns chef. Nu har sonen rätt till sina 15 timmar och ska inte längre särbehandlas!!!
Så otroligt nöjd med mej själv och min envishet!! Han får sina nya timmar veckan efter lovet!!
Lite mer hade jag gärna ifrågasatt som i form av vissas bemötande av mej osv men när man vinner en fajt så får man bara backa undan och vara nöjd.