Rätta mig om jag har fel, men..

roxanne

Trådstartare
visst är det så att man på d-tävling inte behöver vara med i någon klubb? Och att man inte behöver westernutrustning vet jag, men får man rida barbacka?

Man måste vara medlem i en klubb..... Och man får inte lov att rida barbacka men du får ha vilken sadel typ du vill bara utrustningen du väljer inte är inhuman mot hästen!!!!

Det ska framgå av propositionen. Arrangerande klubb bestämmer om de startande måste vara medlem i w-klubb eller inte

Sv: Re: Rätta mig om jag har fel, men..

Är tävlingen en wras tävling så måste du vara wras ansluten. Det är det här med försäkringar och dyl. Vet inte om du bara kan vara wras ansluten och inte tillhöra någon klubb.

Sv: Rätta mig om jag har fel, men..

Varför vill du rida barbacka :confused: :confused:

Sv: Re: Rätta mig om jag har fel, men..

Inte på D-tävlings nivå, då behöver man inte vara medlem i någon WRAS-ansluten klubb. :cool:

/Carina :eek:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 438
Senast: Mirtai
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 326
Senast: BornAgain
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jönköpings Fältrittklubb har varje vecka runt 300 ridande elever på ridskolan. Nu flaggar klubben för att man kan behöva lägga ner...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka