Rastips..:-(

Sv: Rastips..:-(

Boxer...nä de är precis som labbar: På tok för fladdriga. :angel:

Finns bara en ras och det är ju schäfer. :D

Har idag även lagt ytterligare en ras på bottenlistan. Med risk att få den nya hundbukemaffian på mig *hukar mig och viskar*...mellanpinscher. :o

Fast jag är uppväxt med schäfer och tycker att de är trista liksom uppenbarligen en del andra här gör :o Visst, man får en hund som alltid gör som man vill, men spännande är de inte och helt humorlösa :devil:

Jodå, det har jag gjort. Blev faktiskt uppringd idag av Hundhjälpen..MEN har snubblat över en valp :crazy: . Först var den tingad, en snubbe som skulle bestämma sig i kväll, men om den personen inte ville ha den så skulle jag få förtur, blev uppringd efter 2 timmar. Jag fick ta den...OCH jag sa ja, ska hämta nästa helg...Tids nog talar jag om rasen :angel: :angel:

Tack allihopa för rastips, det var intressant läsning.

Fodong skrev:
Fast jag är uppväxt med schäfer och tycker att de är trista liksom uppenbarligen en del andra här gör :o Visst, man får en hund som alltid gör som man vill, men spännande är de inte och helt humorlösa :devil:

Då har de bara valt fel schäfer. :D

Humor har de i alla fall, men inte den sorten som labbeägare eftersträvar. ;) :angel:

Varför Mellan P? De jag träffat tycker jag varit rätt så coola. Men jag har inte träffat så många...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 357
Senast: Sesca
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 276
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Min älskade vän lämnade mig för två år sedan. Det har tagit såhär lång tid att bearbeta sorgen efter honom. Han fick ett bra och långt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 444
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London