Folk är skit dåliga på ångest. Det betyder inte att hundarna ska ha sådan taskigt reglage. Sedan skulle det ju vara bra om folk kunde hantera de hundar som finns.
Det är lite jobbigt med din logik, folk som säger a gör det av anledning b och tror också c.
Nej, mina tjäna pengar i parken metoder är simpla och det jag beskrivit som exempel är valt för att folk förstår det. Resten är simpelt enligt mig, men ovanligt. Får alltid höra att jag berömmer fel,att jag inte gör någonting, eller det som oroar mig, att mina djur är så lugna.
Ang forskningen ska jag inte vara arrogant utan bara säga att man kan ha ett kritiskt förhållningssätt till forskning utan att vara faktaresistent. Man kan nästan alltid hitta ngt som stödjer det man tror. Det finns forskare som förnekar klimatkrisen också.
Det finns väl ytterst få forskare som stödjer klimatkrisen? Däremot finns det några procent av forskare som inte håller med den stora majoritet som anser att det är mänsklig påverkan som orsakat den snabba klimathöjning vi ser.