Lilljessicah
Trådstartare
Finns det någon här som pysslar med rapport eller har planer på att göra det kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite sugen på det, har en belgare på 14 månader.
Jag har tyvärr ingen runt mig som sysslar med det, och jag har inte kommit mig för att själv börja ta reda på hur man går tillväga!![]()
Jag kanske skulle köpa mig en till hund!![]()
Det är ju tyvärr inte den största sporten och kompliceras ju av att man är beroende av en annan människa.
* säger till tottili här på buke att komma till tråden *
Sörlatungu: Om du vill så kanske vi kan träna lite rapport tillsammans? Jag är ju också nybörjare som sagt men..Jag är lite sugen på det, har en belgare på 14 månader.
Jag har tyvärr ingen runt mig som sysslar med det, och jag har inte kommit mig för att själv börja ta reda på hur man går tillväga!
Sörlatungu: Om du vill så kanske vi kan träna lite rapport tillsammans? Jag är ju också nybörjare som sagt men..
SkojÅh, vad roligt!
Nu kan min jycke vara mesig med främmande, men han går igenom eld för en leksak!![]()
Ja jag har sett det medVet att det finns folk på Gbgavd ( klubben ) som kör rapport iaf![]()
Ja visst verkar det roligtJag tycker att rapport verkar vara roligt och jag är sugen på att prova med min yngsta ( i skrivande stund 8 mån).. De andra skulle inte passaMen frågan är bara vad som blir om hon får upp ett spår. Har fått lite ändrade planer och bestämt att hon ska få jaga drivandes också. Hm.
Har dock nästan obefintlig erfarenhet, men kommer i alla fall prova påMan måste ju vidga sina vyer lite ibland!
Berätta gärna lite om hur man börjar träningen för en helt (rapport)grön hund.
Gilly