Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa det är en klassiker! På min bil är det servicelampan som lyser, 12 000 ska det kosta enligt autobutlerFy f-n, bilj*vlar. Precis så, trots sjuksrivning. Resa bokad för jobb en helg 9 timmar hemmifrån. Motorlampan: BEEP BEEP BEEP.
This hit all too close to home!
På min är det nån sensor i avgasystemet, byte motsvarar 50% av bilens marknadsvärde...Jaaa det är en klassiker! På min bil är det servicelampan som lyser, 12 000 ska det kosta enligt autobutler.
Jag har börjat lyssna på deras andra låtar, de är faktiskt väldigt bra, de sjunger som olika genrer, men texterna handlar typ om pollenallergi, arbeit, etc.Bara bada bastu bastu...nu sitter den fastu fastu
Tack för den,.. min hjärna ikväll![]()
Oh, vad är det som låter som en Springsteen-låt? Kanske kan det charma min sambo som är antiJag har börjat lyssna på deras andra låtar, de är faktiskt väldigt bra, de sjunger som olika genrer, men texterna handlar typ om pollenallergi, arbeit, etc.
Nån låter som en Springsteen-låt men det är en egen låt med egen text.
Jag blir glad av att lyssna på dem.
Kanskr är det denna @Rosett menar. Jag upptäckte den bara för någon vecka sedan då jag tror att de bara spelat denna live. Den är bra, full av "livsvisdom"Oh, vad är det som låter som en Springsteen-låt? Kanske kan det charma min sambo som är anti![]()
Kan ha varit den men den lät mer som Springsteen på Spotify.Kanskr är det denna @Rosett menar. Jag upptäckte den bara för någon vecka sedan då jag tror att de bara spelat denna live. Den är bra, full av "livsvisdom"
Tack! Han är officiellt inte så anti längreKanskr är det denna @Rosett menar. Jag upptäckte den bara för någon vecka sedan då jag tror att de bara spelat denna live. Den är bra, full av "livsvisdom"