Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Modern Alaric Z flyttade till Sverige. Hon har ett flertal vinster i svår hoppning och har tävlat i EM för juniorer med Arnold Assarsson.
Hon har verkat i svensk avel och har 3 föl födda här. http://www.blup.se/sv-SE/horses/38087-alaric-z
Kollade genom de tyska resultaten och mamman verkar ha gått svår hoppning i Tyskland också. Randel själv har 9 avkommor tävlade i Tyskland varav 2 i svår hoppning.
Mormors mor Elfenglocke var e Ernoe, som väl var far till Utrillo.
Mer än då hittar jag inte i Tyskland. (Och jag måste ha sett det på samma ställe som du, kan inte ha sett det någon annanstans!)
Och ja Ernö är pappa till Utrillo, så stammen är det inget fel på och har både han o mamma gått svår så låter det ju lite lovande iom att han i alla fall har några avkommer i svår!
Hade tills nyligen en Randel-avkomma som hade allt, snygg modell, bra gång, hoppade super och ett jättebra psyke (ett jäkla humör men bra när det gällde!) Han gick och vrickade sig så illa i hagen att vi fick ta bort honom efter nästan ett års konvalecens
Nån som vet om Randel lever än? Går det betäcka med honom än?
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Jag stod på en anläggning där han skulle ha show. Datumet ändrades flera gånger för att sen ställas in. Ridklubben fick kämpa för att få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.