Ranchtrail

Mirre

Trådstartare
Sitter och läser en artikel i stallmagazinet om just Ranchtrail.
Hur vanligt är det? Verkar himla kul alla fall:)

Sv: Ranchtrail

Finns väl pårättmåga tävlingar,fast det brukar väl inte vara så många ranch trail-klasser som trail-klasser?

Zindy16 skrev:
Sitter och läser en artikel i stallmagazinet om just Ranchtrail.
Hur vanligt är det? Verkar himla kul alla fall:)

Det är ganska vanligt (fast det är ingen SM-klass ännu, undrar varför inte? :confused: ), och det är jättekul! :)

Jag tycker att ranchtrail verkar jättekul, det är väl det som är en av mina bilder av western....

Hur vanligt är det att man rider ranch trail utanför en ridbana? Läste att det ultimata var att ha det i naturen, det verkar ju ännu roligare. Had etänkt ställa upp i R. trail med min häst, men hon tycker lassot är lite läskigt fortfarande (fegis:devil: )

Liknande trådar

Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den...
2
Svar
25
· Visningar
3 006
Senast: LenaH
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·
Mat Vill höra om bukefalistenas julbord ! Extra kul om det varit med någon tvist eller något annorlunda tema. Eller om det bara varit ett...
2
Svar
35
· Visningar
1 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka