Ranch Trail Cup inställt - igen!

attempt

Trådstartare
Nu är även 2008´s Ranch Trail Cup inställd,
Varför? :cry:

Jag som laddat enda sen tävlingen blev inställd 2007..

Någon mer som är besviken?

Sv: Ranch Trail Cup inställt - igen!

Antar att många är besvikna .... Trist när det blir så.

Man kan ju inte heller skylla på arrangörerna, även om man vill. De är säkert minst lika besvikna.

Vore ändå intressant att få reda på anledningen till varför de satäller in..

Jag har ingen aning varför det blev inställt, men en gissning är att inte tillräckligt många var intresserade? De har ju satt ribban ganska högt genom att ha så fina priser och det vill ju lite jobb till för att ordna en sådan tävling eller vilken tävling som helst. Synd. Den är ju ilte annorlunda. Tror det behövs, kolla bara på highchaparall när var det senast sååå myket folk på en SPHA/SQHA tävling senast ? har aldrig hänt tror jag. ranchtrail är en grej som borde kunna lcoka besökare och tävlande, men så klart ligger det en massa jobb bakom som med highchaparalltävlingen.
Jackpot

Trist är det i alla fall tycker jag. Inte för att jag tävlar men för alla som har förberett sig och sett fram mot detta.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 550
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 214
Senast: Flixon
·
Ridning Hej på er! 🙂 2017 sålde jag min hopphäst, sen dess har jag ridit en enda gång och det var i början av 2018 och då endast i skritt och...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V