ranch team challenge.

nyckelpiga

Trådstartare
Funderar på att åka ner o kika ,har aldrig vart där på det,nån som kan berätta om d lite.Är d lika bra som Rhc ?Tack.:)

Sv: ranch team challenge.

Funderar på att åka ner o kika ,har aldrig vart där på det,nån som kan berätta om d lite.Är d lika bra som Rhc ?Tack.:)

Vi var där för två(?) år sedan och intrycken var kluvna då. Klasserna och tävlingsmomenten var absolut spännande och underhållande, men ur åskådarperspektiv var upplägget inte bra alls. Tävlingarna var rätt få och utspridda i tiden, högt räknat runt 2-3 timmar aktiv tävlingstid per dag om jag minns hyfsat rätt, så för en tillrest besökare blev det alldeles för mycket dötid att rulla tummarna, halvsova på läktaren eller strosa inne på HC.
Reservation dock för att schemat kan ha varit betydligt bättre förra året, och förstås även kan vara det i år. :) Någon initierad?

(Vi kommer antagligen att åka, åtminstone över dagen, i år.)

Vi får väl packa in oss i en bil ihop om inte annat och underhålla varandra i pauserna;) Om vi åker blir det nog bara under dagen...

Dom jag har pratat med som har varit där tycker det är segt, lite småtrist. Dom har bara åkt över dagen med. Jag har själv inte varit där och kollat.

När vi åkte tänkte vi göra det till en helhelg och låg över på hotellet mellan de två tävlingsdagarna, det var olyckligt eftersom den sammanlagda tävlingstiden inte hade räckt till att fylla ens en dag. Men jag gissar att man från arrangörshåll var tvungen att gardera sig för ett större antal deltagare, och sprida ut klasserna över dagarna.

Japp det var det.
Då var det då, vi var tvungna att stå över förra året.
(Jag inser att min trovärdighet, om jag hade någon från början, naggas litet i kanten av att jag inte kom ihåg när vi var där... men jag kommer ihåg hur det var iaf! :D )
Om det var första året har jag gott hopp om att tidsschemat är mer tilltalande i år. :)

Liknande trådar

Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 586
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 374
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 654
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar