Ranch Horse Classic *Bilder*

Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Dom är jätte fina ihop och en jätte fin ponny och hon går så fint på stång nu.
De är bara hennes envishet som sabbar lite i bland, men de går nog och jobba bort om man ligger i och är ännu envisare.

Du får fråga mej direkt om du vill! (du har mail...!)

Senast ändrad:

Hej!

Tänkte inte på det...:)

Såg mejlet nu, tack - jättesnällt.:bow:Får gubben min använda dem till hemsidan, med Dig angivet som fotograf naturligtvis?

Laddar Du för clinicen? Här hemma är det alltid något på gång, just nu är det förkylt:crazy:

Så, vi verkar inte komma iväg på någonting tillsammans med hästarna i sommar men vi åker nog och kollar lite på clinicen.

MVH/Carina

Fin fina bilder. Här ser det ut som panzarpony crew vet vad hon håller på med.:rofl: Kanon fint taget :bow:

:bow::bow: Du har så rätt så . Här ska plockas fram lita jkn:devil:.Jag kan vara fanen så envis. Jag ska sluta leka nu o börja rida:grin:., men jag loovar att ha skoj:D

Såklart får han det. Det blir ingen clinic för mej... Läs mer i bloggen! Jag åker nog och kollar nåt i alla fall.

halloj.... skulle man kunna tigga till sig lite bilder på en själv från dig?

/Emmi

Wah!

Vilken bild på Shoni! Helt otroligt fin.. :)

och du.. varför i tusan var du inte framme å sa hej för? :P

Jag är en god människa, jag lägger bara upp fina bilder, dom dåliga sparar jag...:devil:

Ja det var dumt av mig, såg dig en gång men insåg inte att det var du förrän efteråt och efter det såg jag dig inte igen...:crazy:
vara bara där under helgen så jag var lite stissig och stressad av att försöka hinna med allt..:angel:

Bättre lycka nästa år, då ska jag försöka vara med själv!:D

Appropå be snällt om bilder så undrar jag om nån tog kort på mig o min häst. Jag red i plesuren o hade en skjorta med ruskigt många paljetter. Paljetter i man o svans o en klarröd hatt. Om nån har nån fin bild på detta så blir jag oerhört glad. PM:a gärna
Kram
C

Appropå be snällt om bilder så undrar jag om nån tog kort på mig o min häst. Jag red i plesuren o hade en skjorta med ruskigt många paljetter. Paljetter i man o svans o en klarröd hatt. Om nån har nån fin bild på detta så blir jag oerhört glad. PM:a gärna
Kram
C

E detta du??
21659718.jpg

Isf har jag några bilder till tror jag

Kolla in på min pixbox så ligger där en bild till
(finns på första sidan)

Jag ber också snällt om någon skulle ha råkat fånga mig på bild, red Pleasure och Ranch Trail... :angel:

Kram
C

Men, men, men ....var det du? Typ USA färgerna?
Då såg jag dig :D

Liknande trådar

• Låst
Western Funderar på att gå en intensivkurs där, men jag vill bara veta om det stället e bra? ngn som varit där? Vad tyckte ni? Om ni inte vill...
Svar
2
· Visningar
1 135
Senast: gern
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 652
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Specialsök (Röd kong)