Rambo täcke

MaRomer

Trådstartare
sätter in en tråd till då jag vill ha hjälp=/

Jag har ett Rambo utetäcke. Mellan fodrat. nu är det så att på ett ställe vid ryggen har fodret glidit ner d.v.s det finns inget foder där... har ni nått bra tips?...jag har funderat på att köpa ett vanligt människötäcke och sy på undersidan av tecket. Jag har det bara som stall och transport täcke så det behöver alltså inte vara regntätt.

Hjälp mig snälla!!!!

Sv: Rambo täcke

Onödigt att sätta in två likadana trådar en av dem kommer ändå att tas bort. Har tyvär ingen svar på din fråga

mathil skrev:
Onödigt att sätta in två likadana trådar en av dem kommer ändå att tas bort. Har tyvär ingen svar på din fråga

Vet det men skulle vikja ha ett svar.=/. snnars e det ju bara å slänga tecket för ja kan ju inte använda det..=(

Hör med butiken där du köpte täcket då, alltså - be om råd där. Dom borde ju veta hur du ska göra. Men är det inte någon form av garanti på rambotäckena ? Såvida inte garantin gått ut så borde du ju kunna byta det i så fall. Annars får du väll försöka laga det, kanske kan du lämna in det till någon som är duktig på att laga täcken ? Alternativet blir ju annars att köpa ett nytt täcke.

cactuspower skrev:
Hör med butiken där du köpte täcket då, alltså - be om råd där. Dom borde ju veta hur du ska göra. Men är det inte någon form av garanti på rambotäckena ? Såvida inte garantin gått ut så borde du ju kunna byta det i så fall. Annars får du väll försöka laga det, kanske kan du lämna in det till någon som är duktig på att laga täcken ? Alternativet blir ju annars att köpa ett nytt täcke.

Det e över 2 år gammalt. Det e ju inte sönder det e bara det att fodret har glidit ner . men ja kan ju höra med en firma som du säger. det vore nog det bästa..nytt blir det inte i år. jag har 2 staölltäcken till i det tjockleken men ja tycker detta satt bäst=)

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Shixle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med... 2
Svar
28
· Visningar
6 317
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka