Rallylydnad Järfälla 4/8

Sv: Rallylydnad Järfälla 4/8

Nej, men vore nyfiken på att titta. Var är det, och vilka tider?

Fjällenskolan, Ekollongränd 1, Viksjö. På grusfotbollsplanen.

Upprop och samling vid 10.

Oh, visste inte att det var något där då! Jag bor i närheten, så jag tar mig dit och tittar :D
Kanske man ska ta med sig kameran också...

http://www.nattlejonet.com/

Här finns det information om rallylydnad och även om tävlingarna nu på lördag och även senare i höst.
(Det är inte min sida men jag har frågat och jag får länka till den)

Det låter kul. Jag kommer gärna dit och tittar. Det är ju inte långt ifrån där jag bor. :)

Med tanke på värmen och att hon inte är helt ur löpet så gick det helt ok idag! (att sen tävlings :devil: i mig är missnöjd på flera punkter för missarna som jag gjorde är en helt annan sak :angel:)

Men nu har vi lite att slipa på inför nästa tävling i Enköping 1/9 och Stockholm 8/9.

Tack gern för trevligt sällskap :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 474
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025