Sv: Rally-folk!
Åhå, en rally-tråd
Den har jag inte sett, men nu hoppar jag in
Jag har två faraotjejer jag kör lite rally med. Den gamla tanten gick jag nybörjarkurs med för ett år sedan. Det var jättekul! Men med småbarn, häst, hus och en sambo som jobbar många helger är det svårt att hinna åka iväg och tävla. Jättesynd eftersom det är så kul.
Har hunnit starta 3 ggr med tanten, tyvärr var vi inte godkända en av gångerna. Helt mitt fel!!!
Hon blir lite loj ibland, jobbar inte gärna utan godis
men kan allt, är lite svårmotiverad bara...
Lillskruttan, 13 månader, debuterade förra helgen. Oj oj oj vad stolt jag var över henne
Hon var visserligen inte helt startklar, men jag såg det mer som träning. Självklart var hon tvungen att löpa då det var dags, så hon fick starta sist. Det blev en lååång dag för skruttan som blev rätt trött. Men hon gjorde verkligen sitt allra bästa! Men på skylt nr 9 blev det jobbigt och hon ledsnade. Skylt nr 10 var ett lätt moment, så jag avslutade på 10:an som hon gjorde bra. Sen hoppade vi och busade av planen och berömde med massor av korv. Så även om vi bröt ser jag det som en väldigt lyckad debut!
Tanten debuterade visserligen på 88, men visade/visar inte samma glädje som den lilla (om hon inte har godis framför nosen vill säga).
Ska bli kul att följa tråden och kanske träffas på en tävling nån gång