Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får väl se när vi tävlar nästa gång, får väl bli den i december med ale/göteborgs hundarena för verkar inte finnas så många andra i närheten
Funderar på att göra våran tävlingsdebut där, just eftersom det inte finns något annat att välja på i närheten. (Jag har småbarn och kan tyvärr inte fara omkring hur som helst över landet, även om jag gärna skulle vilja!) Men jag vet inte, det känns lite tveksamt att göra första starten inomhus, och jag antar att det kommer vara mååånga startande ekipage... Vet inte om min hund mentalt orkar vara på bortaplan en hel dag. Och ligga i bilen är kanske ingen höjdare om det är kallt, och den risken finns ju i december!
. (Jag har småbarn och kan tyvärr inte fara omkring hur som helst över landet, även om jag gärna skulle vilja!) Men jag vet inte, det känns lite tveksamt att göra första starten inomhus, och jag antar att det kommer vara mååånga startande ekipage...