Rakt äppelbett, lätt klass?

A

Aannah-Mani

Hej! Jag får inte fram FIPO regler, så jag undrar om rakt äppelbett, är okej på lätt klass tävlingar?
:D

Sv: Rakt äppelbett, lätt klass?

Ja det får du. Alla bett som inte är någon typ av stångbett får du ha på lättklasstävling numera! :)

I princip alla bett som är gjorda för ridning är tillåtna i öppen klass.
Några kombinationsbett och peruanska bett som inte är tillåtna. De finns under Prohibited equipment på www.feif.org

/Malin

Dessvärre vet jag sen tidigare att sidan är värdelös, bilderna funkar inte och det verkar ej heller som om någon är intresserad av att ändra på det.:confused::crazy:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Ketrawzc
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 600
Senast: Ceta
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka