Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lill_sessan

Jag ska försöka räkna på hur mycket det skulle kosta för mig att ha häst.

Någon som har några ungefärliga siffror på foder, försäkringar,hovslagare, avmaskning och allt sådant?

Sv: Räkna

Grovt räknat kostar min häst 40-50 000 om året. :eek:

Då är hon mycket billig i försäkring och inga veterinärkostnader (utom vaccin och sånt som kommer regelbundet) är medräknade. Hon står inackorderad där grovfoder, havre, strö och mineraler ingår för 1650:-/månad.

Sv: Räkna

Fortsätt gärna i den länkade tråden eller någon av de andra trådarna i samma ämne.

Lobelia-Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 138
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 457
Senast: Häst_
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Det är mycket diskussion om att veterinärvårdspriserna är för höga och att det leder till för höga premier. Ja, att riskbolagen tar ut...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
10 675
Senast: Bregen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar