Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*KL**
Nu Blup-funderar jag igen men hittade inte den tråden jag funderat i tidigare så jag funderar här..
Jag funderar över om gångartsbluperna/hoppbluperna påverkas av tävling eller om det endast är de blupen som är "hoppning" respektive "dressyr" som eventuellt påverkas?
/U
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästnyheter Det beror ju alldeles på vad det är. En hjärnskakning hade jag som förälder tagit jätteallvarligt på, medan jag tyckte det var helt okej...
Trädgård & Växter Igår skolade jag om de högväxande tomatsorterna. Nu får de trängas i sovrumsfönstret med busksorterna som redan är stora (enda stället...
Hundavel & Ras Hej, jag är intresserad av vinthundar. Tycker den avslappnade energin med en lite studsig prommenadstil maskerar den otroligt explosiva...
Ekonomi & Juridik Jag har haft Folksam sen jag köpte gammelhästen våren 2001. Sen dess har det väl passerat dryga 10-talet hästar hos oss, just nu äger vi...