Råkade visst snubbla över något!

nevin

Trådstartare
KOlla in skönheten, jag har förhandsbokat den och hoppas att jag får en!

kc1.jpg

Sv: Råkade visst snubbla över något!

Åh jag vet... :love:
När du tröttnat på den kan du få sälja den till mig ;)

Jag vill ha en Lemon grass med, men sambon svimmar nog när det talas om en TREDJE sele av samma sort :D Och med det priset (även om den är väldigt billig och fruktansvärt prisvärd för att vara en sele)

Haha. Jag har inte ens vågat föreslå en andra, jag bär knappt i den just nu så. :D

Jag är istället på MT-jakt just nu ;)

MT är bra med, jag ska hjälpa en kompis att prova en sådan nästa vecka! Jag sydde en själv och det var ganska enkelt faktiskt, trots att jag är syokunnig av stora mått!

jag bär enbart i Manducan nu, eller i min vävda långsjal, som kan ge lite stöd åt stora magen...

Jag äger inte ens en symaskin, annars hade jag gärna provat. :(

Ja juste, du har ju snart två barn! Två barn, två föräldrar, två Manduca... inget konstigt med det! ;)

Åh det är så frustrerande att inte kunna bära grabben på ryggen längre, dumma rygg.
Det var ju både mysigt och praktiskt.

samma argument körde jag med igår, sambon muttrade något ohörbart men jag tror att det var nåt om att man minsann kan bytas om med den vi har och sjalarna:D

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 634
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25