Radio. Skönt eller störande?

Lilla

Trådstartare
Jag passar missarna hos mor och far som är utomlands. Tillbringar kvällar och nätter hos dom men på dagarna jobbar jag. Dom verkar inte må dåligt av det, de sover när jag kommer hem. (De är vana dagligt sällskap då mamma jobbar hemma)
Som sagt, tror inte att de bryr sig jätte mycket bortsett från att ena katten är ännu mer kelig än vanligt när man kommer.

Spelar det katter någon roll om det är tyst eller finns lite ljud när de är själva? Slog på radion när jag skulle bort förut och undrar om de gillar det eller bara tycker att det är störande?
 
Sv: Radio. Skönt eller störande?

Jag tror inte att missarna bry sej om du har radion på eller inte. Dom har ju varandra.
Har läst någon stans att hästarna som står i ett stall tycker inte om radion.
Dom vill lyssna på alla ljud. Kanske lika dant för kissar? Inte vet jag.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 915
Senast: Catsu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 697
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 394
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 918
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp