Radio el inte?+ Bild

Lilla

Trådstartare
Jag jobbar hela dagarna och har rätt dåligt samvete för att min misse är ensam...Är i valet och kvalet om jag ska försöka skaffa en misse min misse trivs med el om jag ska låta henne va själv.Åsikter?

Hur som helst..När jag går till jobbet låter jag internetradion va på.Känns mysigare för misse att höra lite musik och prat än att det ska va helt tyst. Hur fungerar katter egentligen?Vad tycker min katt är bäst?

Bilder på min goa misse http://se.msnusers.com/SommarMagic/zassi4feb.msnw

Sv: Radio el inte?+ Bild

Om den skulle komma överens med en annan kisse skulle säkert det vara d bästa... men det är ju så olika från katt till katt.. Endast du är nog rätt person att se vad din katt trivs med...

Tack.

Hon har varit hemma hos mamma och pappa.Där är hon och min honkatt där jätte osams. Kastrerade gammelkatten och hon pussar inte på varandra men de fräser inte på varandra.

Skaffade en kattunge i okt/nov (som jag var tvungen att avliva)som hon var snäll emot.

Hon verkar dock trivas med att spatsera omkring själv....

Gah..jag vet inte.... :confused:

Kattungar brukar generellt vara lättare att para ihop med äldre katter.. och min erfarenhet säger mig att honkatter är mer tjurskalliga än hanar när man ska hitta en kompis åt dom... Kanske en killkompis skulle vara det bästa? Eller en kill-bebis?

En ensamkatt har alldeles för tråkigt om den får vara utan mänskligt sällskap hela dagarna, det kan ingen radio i världen ändra på.

Jag skulle absolut skaffa en kattunge om jag var du! Då behöver du inte alls ha lika dåligt samvete.

Jag har två katter och jobbar fyra dagar i veckan. Trots att de har varandra så blir de superglada när jag kommer hem :love:. Så att bara ha en katt skulle jag inte ens överväga. Din har ju dessutom visat att hon gillade en yngre katt.

Söt katt förresten :)

Jag tycker du ska höra med katthemmen i krokarna. Då gör du en god gärning samtidigt. När man tex köper en katt på vårt katthem, så hjälper man genom kostnaden TVÅ hemlösa katter. Nu säljer vi bara till vårt eget län, men hör med dem där du bor.

Jag har hört med ett men då måste man åka dit och det är för långt.
Sen mailade jag ett 10 mil härifrån och väntar på svar.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa katt, behöver lite hjälp och råd tror jag :confused: flyttade till hus i somras och känner...
Svar
16
· Visningar
2 307
Senast: Flixon
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 024
Senast: Imna
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns... 2
Svar
24
· Visningar
3 584
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 511
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Nattåget Stockholm-Kiruna...
  • 1 april 2025

Hund, Katt, Andra Djur