Sv: Rädda en förtappad själ...
jag är 180 och rider på en 160 cm hög lippizaner
vi ska tom tävla dressyr i sommar
jag är 180 och rider på en 160 cm hög lippizaner
vi ska tom tävla dressyr i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lord Owen skrev:Hallonsodas mail till mig.
Vi är tydligen båda två usla på att komma ihåg att svara på mail vi redan läst men inte svarat på vid samma tillfälle som vi läst det. Så Hallon bad mig påminna henne.
Hängde du med?
OlleAtlas skrev:160 cm över marken, kan det vara något?
OA
Susan skrev:Detta är altså ett utbrett fenomen - och drabbar alltså inte bara mig?
Hallonsoda skrev:Ni smutskastar mig !!! Jag som alltid har såååå br koll på allt och sköter mina kontakter perfa .
Jag har en ponny på 1.51 ( ) lite litet men går!1
Hallonsoda skrev:Ni smutskastar mig !!! Jag som alltid har såååå br koll på allt och sköter mina kontakter perfa .
Jag har en ponny på 1.51 ( ) lite litet men går!1
Ja, jag galopperar rätt så fort utomhus, finns ju ingen annan växel i galoppen ännu. :smirk:svea skrev:Galopperar du fort utomhus också? Och hoppar?
aqua skrev:för skojs skull och för att stilla min nyfikenhet, skulle du inte kunna berätta varför du bla använder kandaret som du gör nu, om inspänningen mm och vad det är som har fått dig att göra dom här förändringarna?
nu kommer jag här och förstör eran skoj tråd med allvar men jag är uppriktigt intresserad och nyfiken!!