Råd om en sjuk hund?

Cinta

Trådstartare
I dag vaknade jag med en sjuk hund. :( På en grada från 1 till 10 där 1 är frisk, ligger hon nog på en 5-6 :a.

Hon har broblem med att röra bakbenen dvs sträcka ut dem ordentligt och röra sig i en mer flytande rörelse. Vill inte lägga för mycket tyngd på dem. Jag tror mig se att den vänstra sidan är värre än den högra.

Det här är en hund som hoppar och skuttar omkring hela tiden och vill alltid vara med. men inte i dag. 2år är hon och en blandras mellan pyreneér och schabrador. I går var hon fullt frisk.

Vad tror ni det kan vara :confused:

Och innan ni går igång med att jag ska kontakta vet, så ska jag göra det om jag inte finner ett troligt svar här. ( inom en kort tid)

Jag hoppas ni kan hjälpa mig..

Sv: Råd om en sjuk hund?

Svårt... Låter som något i ryggen. Men vad? Blodpropp, diskbråck, sträckning, muskelinflamation... Tja vad som helst...

Sv: Råd om en sjuk hund?

Nu har jag varit iväg hos vet och som tur var så var det inte korsbanden ell ngt annat som kan kräva operation. svaret jag fick var att det kändes som sträckning i musklerna/inflamation i lederna. Så nu går hon på med och är mycket piggare. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 078
Senast: Farao
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 658
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka