R.I.P wiggo 1997 - 2007

et_flickan

Trådstartare
:cry::cry: Våran fina lilla hund som avlivades igår. Han hade svår hjärtsvikt och var tvungen att avlivas.

Att det kan gå så fort, helt plötsligt har man en fullt levande glad liten hund sen ligger han begravd utanför våran häck bara sådär. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, försöker fatta att han är borta men han har ju funnits så länge i mitt liv.

Fina lilla Wiggo, vila i frid!
wiggorip.jpg

Sv: R.I.P wiggo 1997 - 2007

Åh gud....

Jag vet bara för väl hur det känns..... :cry:

*gråter*

Tröstkramar till dig, det finns inga ord....

Beklagar sorgen. Det känns futtigt att säga det, men jag vet hur det känns. De första dagarna är värst. Sen kommer alla vackra minnen i tankarna. Du fick i alla fall 10 underbara år med honom.

Tack så mycket för alla tröstkramar. Jag har börjat fatta att han inte finns men jag saknar hans välkommande glada tjut när man kom hem. Han "sa" alltid "mamma" när man kom hem :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 506
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 665
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·
Hundhälsa Viktor är en nioårig riesenschnauzer som tror han är nio månader och lever sitt liv enligt devisen "fullt ös, medvetslös". Energi är...
Svar
13
· Visningar
3 742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

• Utbilda själv