R.I.P Jackie

Nenneh

Trådstartare
19/3 Tog jag bort min bäste vän sen 13 år tillbaka:cry: Var med när hon föddes så man kan säga att vi har hängt i hop sen första börja.
Hennes höfter ville inte mer så jag tyckte d va bäst att låta henne vandra vidare.Men usch :cry: det var det jobbigaste jag har varit med om i hela mitt liv men det kändes rätt å det var för hennes bästa.Så nu har jag i allafall hennes dotter kvar i allafall å det är bra.
Usch vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men ändå så vill jag skriva av mig lite... Du fattas mig:cry:

:cry:

Sv: R.I.P Jackie

Så vacker och så klok hon såg ut! Gumman!
Jag beklagar verkligen sorgen *kramar*
Även fast man vet att det är rätt så är det så jäkla
jobbigt att vara med om detta. Att förlora någon
man älskar så enormt mycket. Mina tankar är hos Dig!

Tack hon va verkligen en smart hund å fin va hon oxå...
Känns fortfarande väldigt svårt över att inte ha henne här...
Men jag har hennes Dotter som ger allt för en nu å jag likaså för henne... D e skönt att ha henne här för hon hjälper e att komma vidare... Tack än en gång...

Usch det är en utav dom svåraste sakerna man måste göra.Sen att du var med sen hon föddes måste kännts extra jobbigt kan jag tänka mig.
*Tröstkramar*

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 251
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 396
Senast: hastflicka
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Med anledning av den här tråden har jag funderat lite på det här med tillit. Jag lyckas inte riktigt formulera ett svar där så jag...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka