Qvinnerstas bana??

mik

Trådstartare
Min första tävling för i år blir Qvinnerst V 19. Hur är deras debutant bana? Har aldrig varit där.
Lätt? Svår? Underlag? MM...
Vad finns för svårigheter, mm?

Sv: Qvinnerstas bana??

Jag debuterade min häst där och jag tyckte faktiskt att den var svår.
Kombination med coffin, upphopp med tre galoppsprång till smalhinder och lite annat smått och gott. Jo! En stock över dike med vatten.
Rolig för mig, svår för min orutinerade häst.
Men tävlingen i sig var bra, bra dressyr och hoppning. Välordnad framridning på alla tre momenten.
Men jag skulle gärna göra om tävlingen igen detta år och det kanske jag gör...

Jättetrevlig tävling
Håller med Bellabops, lite teknisk bana men jättetrevlig, brukar ha deras tävling som start up tävling för säsongen. I år blir det 3:e året i rad
Rekommenderar den varmt

Dressyr och banhoppning går på grus, terrängen går en del på fält och endel i skogen. Har inte upplevt att detär några bekymmer med deras underlag vare sig i skogen eller på fältet, det brukar vara välklippt.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 845
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023