Quidam de revell

Moreeeno

Trådstartare
Någon som vet nått om Quidam de revell på avelssidan? Om de finns spermer och vad dem kostar och var man får tag på dem?
Hörde att han är död är det sant? :S

Sv: Quidam de revell

Det finns frysta simmare kvar, via Team Piaff. Kostar 750 euro/strå står det på faktabladet.

Taget ur minnesbanken ;)
5600dkr+moms eller 750euro om man köper av Katrinelund.Rek att använda 2 strå/brunst inte 8 som den svenska imp.säger :angel:

Har inte hört något annat än att han lever. Däremot är jag mer intresserad varför det är så tyst om hans klon ?

stog en artikel om klonen och Tomas Velin i förra numret av Hippson... handlade dock främst om tomas

Men finns det inte så man kan göra en vanlig betäckning och vad isåfall kostar det?

hej hej!!!

har du bestämt dig, blir det Quidam de Revell??? nyfiken... :)

:confused:
Jag har aldrig ens funderat på att betäcka med honom så förstår inte varför du svarar mig.

Om det var till TS du skrev så svara på hennes svarsknapp och inte på min så blir inlägget riktat till rätt person.

:confused:
Jag har aldrig ens funderat på att betäcka med honom så förstår inte varför du svarar mig.

Om det var till TS du skrev så svara på hennes svarsknapp och inte på min så blir inlägget riktat till rätt person.

upps upss.... trodde inte det hade någon betydelse... såg först nu att ditt namn visst kom upp... :o

Nej vi har inte riktigt bestämt oss än ... Vi funderar så de knakar. Quidam hade ju varit perfekt men vi är så glada för stakato men han är aldelles för liten ... Sedan så har vi kollat mycket på heartbeat också men eftersom han inte är så gammal så är det en stor risk... Så förmodligen kommer vi ta Quidam de revell men vi får se lite :) Vi har ett sto som gått 150 hoppning så vi hoppas på ett föl med mycket kapasitet :D

åååhhh.. vad roligt... ska ni betäcka i år eller nästa?? tiden börjar rinna iväg... börjar kännas så för mig i alla fall som har ett sto som har knipigt hårt om sitt ägg i snart två veckor nu... :(

Heartbeat är jättefin och Quidam också om man har råd.....:eek:

Nästa år tror vi :)
Jaooo vi vill inte chansa vi vill va säkra på att det blir en bra häst :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 178
Senast: Milosari
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 704
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
793
Senast: Oknytt
·
Övr. Hund Skäll kan ni ta för er själva. Jag har en stövare sen ett par år. Hon skadade sig i ett framben och jakthundskarriären var över. Då fick...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 527
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka