Quick Silver schampo

D

Dragonfruit_

Den enda butiken i närheten som sålde det schampot har ju slagit igen. Och sist jag köpte det var ju på en tävling några mil härifrån. Jag vet att jag sett att dom har det i nån internetbuktik, men vilken. Det är kris! :D

Jaha gör det.. :D Då kanske jag får köpa det i stället då. :)

Jag måste ha precis det shampot. Men jag hittade det på henrikssons ridsport precis så. :)

Varför? De andra är minst lika bra och det finns säkerligen de som är bättre :D

Multi-vit, skimmelshampo, Blekshampo, white for dogs och allt vad det heter kan läggas på brasan och tuttas på. det finns inget shampo som slår Quick Silver enligt min "studie" baserad på plenty många års letande efter ett bra schampo. förstår precis varför Dragonfruit behöver just DET scampoot - det finns helt enkelt inget bättre. ;)

Jag har ju inte testat dom direkt. Men jag är helnöjd med Quick Silver schampot. :)

Jodå, det finns visst bättre!!! Susanne på Mustang har ett som är drygt och suveränt bra! Och prisvärt!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 497
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka