Quaterback-avkommor

fiskmos

Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av Quaterbacks avkommor? Har sett att en hel del har varit till salu i Sverige. Det är ju intressant eftersom han rör sig så bra, men aldrig har tävlat. Vad lämnar han för individer?
 
Sv: Quaterback-avkommor

Han har tävlat och med bra resultat, men eftersom han betäckt flera hundra ston varje år så har han oftast fått fokusera mest på aveln. Han tävlade så sent som för en vecka sen.

1072502_595029327195630_972409081_o.jpg
 
Sv: Quaterback-avkommor

De mindre bra avkommorna jag sett efter honom har varit fina, men lite väl burkiga och kortlinjerade, med visserligen ganska spänstiga men inte särskilt stora rörelser. Så jag misstänker att han inte passar så bra på kortlinjerade ston.
 

Liknande trådar

Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Oknytt
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987
Avel Tänkte kolla om någon här har erfarenhet av hur avkommorna av Emmerton 1024 brukar bli :). Brukar han lämna stora föl och hur brukar dem...
Svar
7
· Visningar
1 209
Hundträning Jag har aldrig varit allvarlig nog med mitt tävlande för att tänka annat än "vi gör vårt bästa och ser hur det går", men nu har jag...
Svar
15
· Visningar
1 497
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp