Quaterback-avkommor

fiskmos

Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av Quaterbacks avkommor? Har sett att en hel del har varit till salu i Sverige. Det är ju intressant eftersom han rör sig så bra, men aldrig har tävlat. Vad lämnar han för individer?

Sv: Quaterback-avkommor

Han har tävlat och med bra resultat, men eftersom han betäckt flera hundra ston varje år så har han oftast fått fokusera mest på aveln. Han tävlade så sent som för en vecka sen.

1072502_595029327195630_972409081_o.jpg

Sv: Quaterback-avkommor

De mindre bra avkommorna jag sett efter honom har varit fina, men lite väl burkiga och kortlinjerade, med visserligen ganska spänstiga men inte särskilt stora rörelser. Så jag misstänker att han inte passar så bra på kortlinjerade ston.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 230
Senast: Palermo
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 538
Senast: Acto
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka