Quaprice Z

swe

Trådstartare
Har suttit och tittat på filmer på avkommor till denna fantastiska hingst och han verkar nedärva sitt scope och sin rörlighet. Vet att han dog 2008, men det hade varit roligt att använda honom, om det är möjligt.

Är det någon som vet om det finns frys kvar på denna hingst, och vem som säljer det/till vilket pris?

Måste bara dela med mig av filmen:
http://youtu.be/qI257qoarZM
 
Sv: Quaprice Z

Visst är han fin :d
Har kikat länge på denna hingst, men vågar inte ge mig på att använda fryst...
Ska se om jag hittar sidan där hans skick finns, de bois någonting tror jag dom heter, i Frankrike..
 
Sv: Quaprice Z

Bois margot var det, hittar inget pris men jag kan ingen franska så nån annan kanske är bättre på att leta reda på det?
Annars kan man ju alltid maila och fråga. Han (Tror det är den Quaprice iaf, E: Quidam-Lord) har för övrigt en godkänd son här i Sverige nu som Gränsbo har, Diamantino som ser väldigt fin ut. Quaprice är även far till Baltic VDL
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 798
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 901
Senast: kma
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 866
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp